maandag 2 juni 2014

Anne De Baetzelier voelt zich gepasseerd door VTM

Anne De Baetzelier voelt zich gepasseerd door VTM

VTM zendt deze zomer het programma 'Tien om tegen de Sterren Op te Zien' uit. Dat wordt een remake van het legendarische 'Tien om te Zien' in combinatie met 'Tegen de Sterren Op'. Willy Sommers zal het programma presenteren samen met Nathalie Meskens.

En daar wringt nu precies het schoentje. Meskens zal namelijk een imitatie neerzetten van Anne De Baetzelier. Zij presenteerde naast Sommers 'Tien om te Zien' in de periode 1996 tot en met 2014. De Baetzelier is ontgoocheld en steekt dat niet onder stoelen of banken. 'Ik ga niet vertellen hoe ik me daarbij voel, daar heb ik te veel klasse voor. Ik heb respect voort de mensen, maar blijkbaar hebben niet alle mensen evenveel respect voor mij', zo zegt ze in Het Nieuwsblad.

VTM wilde echter toch nog de medewerking van Anne De Baeteezlier aan het tweedelige programma. Maar daarvoor bedankte de presentatrice. De Baetzelier zegt in Het Nieuwsblad nog het volgende: 'Naar ik gehoord heb vonden ze niemand om Willy Sommers te imiteren. Dus is hij het zelf geworden'.

Sommers zelf liet weten dat hij erg blij en vereerd is dat hij voor het unieke project werd gevraagd.

'Tien om tegen de Sterren Op te Zien' wordt op 11 en 20 augustus 2014 opgenomen in respectievelijk Blankenberge en Nieuwpoort. Uitzending is voorzien tegen eind augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten