dinsdag 7 oktober 2014

Hanne Troonbeeckx gaat weldra strippen op het podium

Hanne Troonbeeckx gaat weldra strippen op het podium

Als Hanne Troonbeeckx iets heel graag wil, dan gooit ze nooit haar goddelijk lichaam in de strijd. Maar langs de andere kant: een keertje strippen op een podium kan geen kwaad natuurlijk.


Hanne Troonbeeckx: we kennen de Limburgse schone vooral als presentatrice en omroepster, maar ze kan ook een aardig stukje acteren. Het bewijs daarvan is weldra te zien in de theaterproductie 'Stilte AUB'.

In die theaterproductie doet Hanne Troonbeeckx een heuse striptease en dan heeft ze uiteraard mooie lingerie nodig om daar op het podium te staan schitteren. Mooie lingerie kost geld, dat weet Hanne donders goed.

“Mijn voorkomen werp ik nooit in de strijd om iets te bereiken, maar mijn bekendheid wel. Als ik ga shoppen, vraag ik wel eens korting in ruil voor reclame. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Een voorbeeld: ik sta weldra bijna elke avond op het podium met 'Stilte AUB' en dan heb ik niet één maar twee lingeriesetjes nodig, anders zou het nogal snel een onhygiënische zaak worden. Dat is echter een kostelijke zaak, dus zou ik korting kunnen vragen of misschien zijn de zaakvoerders wel zo vriendelijk om me een setje te schenken in ruil voor naamsvermelding. Of ik zou een uurtje in hun zaak kunnen gaan staan, zodat de klanten kunnen zien dat ik er ben.”

Da's slim bekeken van Hanne. De niet onknappe blondine in lingerie, dat moet ongetwijfeld een streling voor het oog zijn, net als Hanne in bikini.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten